Főoldal  
 
Hírek
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Önkormányzatok
Önk. szövetségek
Jogszabályok

prosperty

elmuemasz

 mosz

mosz

s tér


europa a polgarokert

solarway

safecross

 
meva


s tér

nrgcar

csfa

eurest

leblanc

 okow

  

 mosz

mosz

mosz  

 /files/stihl.jpg

  /files/viking.jpg

 kas
/files/viking.jpg

/files/pma.jpg

 fsd

fsd

 
/files/nei.jpg
infraset
 
m

flaga
 
 
 







































eXTReMe Tracker
  Impresszum   Médiaajánlat    2019. augusztus 18.
Újságcikkekben Weboldalon  
Keresés
Aktuális Hírek

A felénél tart most a honi közigazgatás átalakítása
A cél, hogy a jelenlegi 260 helyett több mint 2500 ügyet lehessen majd a kormányablakokban intézni a jövőben

A felénél tart a közigazgatás átalakítása, a cél az, hogy a jelenlegi mintegy 260 helyett több mint 2500 ügyet lehessen majd a kormányablakokban intézni a jövőben – mondta Szabó Erika területi közigazgatásért felelős államtitkár 2014. május 26-án, Kecskeméten, az új típusú kormányablak átadásán. Az államtitkár hozzátette, ez biztosítja majd az állampolgárok számára azt, hogy ne kelljen a különböző szakigazgatási szervek ügyfélszolgálataira menni egy-egy ügy elintézésekor.


Az állam és az állampolgárok viszonyát új bizalmi alapra kell építeni – fogalmazott, hozzátéve: ahhoz, hogy ez a bizalmi alap újraépülhessen, az állam arcainak, a kormányablak ügyintézőinek a felkészültsége, a türelme, az emberszeretete szükséges. Az államtitkár szerint „történelmi léptékű területi államigazgatási szervezetrendszer-átalakítás” történt az elmúlt négy évben.

Emlékeztetett arra, hogy a magyarországihoz hasonló, szervezeti integrációt is magában foglaló kormányhivatali rendszer nem működik az Európai Unió más államaiban. Az integrációra azért volt szükség, mert szavai szerint 2010-ben a „kormányváltás után hatalmas káoszt” találtak, túlbürokratizált, kontroll nélkül működő közigazgatási rendszert.

Szabó Erika hangsúlyozta: a cél egyrészt az volt, hogy az állam jobban, hatékonyabban működjön, de a legfőbb cél az volt, hogy az ügyfeleket az állam a lehető legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni.

Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója elmondta: a kormányablak 19 munkaállomásán 24-en dolgoznak. Az új helyen 243 ügykört lehet intézni, az okmányirodai ügyek mellett szociális és ingatlanügyeket is.

A kecskeméti az országban a 46-dik új típusú kormányablak, amelyet 49 millió forint uniós támogatással, 121 millió forintból alakítottak ki a város központjában.

Forrás: MTI

Hírlevél

Amennyiben szeretné, hogy hírlevelet küldjünk Önnek, iratkozzon fel levelezőlistánkra!
Település:

 
Polgármester:

 
E-mail:



KIEMELT HÍREINK



Archívum

VIDEÓK
 
HÍRLISTA
 


 

  


 



Magyar Polgármester © 2004-2019 Minden jog fenntartva. Honlapkészítés www.webdesignstudio.hu
http://www.aka.hu